School

Varje år när skolan börjar så brukar jag ha skolångest. Det är alltid spännande att börja, att få träffa klassen och att få ta lite ansvar efter en bekymmerslös sommar. Men efter en vecka så blir man så trött på det att man börjar räkna ner tills man är ledig nästa gång. Men just nu känner jag ingen ångest. Jag är klar med sommaren och redo för höst, på sätt och vis.
Jag älskar att strosa omkring på stan, köpa nya pennor och skrivblock. Jag älskar att skriva mitt namn lite fint på framsidan och bara längta tills häftet blir fyllt med massa ord och teckningar. Jag förstår inte varför jag säger det här, (för det känns sjukt konstigt), men det ska faktiskt bli KUL att börja skolan idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0