Augusti

Besökte Falkenberg
Med en suddig syster
Och en hoppande pappa
Till en fin strand hos en mysig morfar
Gick på fina promenader och fick aldrig nog av den gulliga staden
Hoppade i stugan
Med Emelie
Fick nog väldig lust att ta hundratals hoppbilder, väldigt klyschigt men det kanske är just det jag gillar med det. Alla ser ju alltid så himla mycket roligare ut än om de bara ska stå där rakt upp och ner.
Emelie presenterde hennes hus som hon nog gärna hade velat äga
Hade picnik med Sofia när jag kom hem
Och hoppade på kullen där vi satt
Åkte till vättern och Kinnekulle för att cykla mountain bikes, i ösregn och åska visade det sig, men det var galet kul så snälla ni om ni är där så TESTA
Efter att ha badat i iskallt vatten med kläder på för att tvätta bort all lera så gjorde vi oss fina för fin middag på en restaurang i närheten
Det var mumma
Fin sjö den där vättern
Årets sista fjärilar lyckades jag fånga
Och sen av väldig fart var även den sommarn slut och skolan drog igång. Jag började min första termin i ettan i en ny klass, på en ny skola och med nya vänner. Det visade sig ju bli fin fint, trots vissa ångest laddade kvällar med allt plugg.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Schnasiga bilder min käre vän

2012-01-14 @ 15:09:53
URL: http://nottoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0