Februari

'

Hallå där! Nu när det snart är april och allt så kände jag att det var dags för mig att börja skriva lite igen... En månad sedan sist snart, skamligt jag vet. Men såhär såg de sista dagarna av februari ut för mig (gud vad detta känns länge sedan, fast tiden har gått så sjuuuukt fort). Sushi i solen med Ebba på sportlovet (?!) och Stockholm med Felicia, även det på sportlovet. Där hade vi hur som helst kul (trots världens största otursdag) och trevligt och vi lyckades få med oss ett par fina saker var och en aningen lättare plånbok hem till Karlstad. 
Från och med nu ska uppdateringen bli bättre men eftersom våren är så förbaskat envis och sen så har inspirationen inte direkt varit på topp, men det börjar bli bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0