Studenten


Jag och Amanda begav oss, efter att ha fixat huset, bort till Sundsta för att gratta Ida

Ida var glad, precis som alla andra lyckliga 93:or

Nästan hela familjen Eriksson samlad.

Vi åkte hem för att mat oss själva och hunden innan vi begav oss tillbaka, denna gången till Älvkullen för att titta på när syster sprang ut!

Jag och Amanda placerade oss så nära dörrarna som möjligt, med kamerorna i högsta hugg för att fånga Julia och hennes kompisar som nyblivna helt fria människor!



Men när det väl var hennes klass kunde vi varken se Julia eller hennes tre närmaste kompisar springa ut... Konstigt tänkte jag, men jag tänkte att hon kanske gömt sig någonstans i klungan. Men det visade sig senare när vi kommit tillbaka till resten av familjen att jag hade fel. De hade helt enkelt missat sitt utspring med sin egna klass och sprang istället ut med NVES. 

Men inga sura miner för det! 

Bestis festisar.



Systrar och "småkusinerna", som inte är så små längre...

Mamma

Linn och Julia


Kusin Johanna

FLAAAAK! Alltså jag har nog aldrig blivit så avundsjuk tidigare i mitt liv. Jag längtar så himla mycket tills det är vår tur, fastän det är två år kvar.


Finaste flaket



Bortsett från att titta på alla glada och lyckliga människor så åt jag mat i kopiösa mängder. Men eftersom jag avgudar mat så passar det ju mig med studentmottagningar, om jag skulle få bestämma så skulle jag ha det...varje vecka!
Annars skulle jag vilja hälsa alla (ni få som läser) där ute, en riktigt härlig sommar, för nu har även jag sommar lov, sist men inte minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0