Juni

Åkte till Turkiet med världens bästa klass
Såhär fint hade vi det
Gick på häftig uppvisning
Åkte ut med en båt
Vi sjöng och skrattade i stora lass
Vattnet var blåaste av blått
Bada gjorde vi och hoppade från toppen av båten, snorkla gjorde vi också och utforskade stora gråttor
Ville adoptera denna hund, men det gick ju tyvärr inte
Hoppade på hotellets tak
Bevittnade en föreställning av våra lärare samt de medföljande föräldrarna
Gick längs våran fina strand
Allting har sitt slut och vi klädde upp oss för att gå på fin restaurang den sista kvällen innan det bar av hemåt
Där min syster var fin för det var studentbal
Vi var också ganska fina för vi skulle sluta i nian och hade därför "avslutningsmiddag"
Dagen efter var det festival på skolan och vi hade temat festival
Systra mi tog studenten, hon var glad
Gick på promenader de första dagarna på sommarlovet, det är inte alltid så lätt
Mitt trevliga promenads sällskap
Köpte denna i Turkiet, den smyckar min vägg så fint
Åkte till Killingsholm i Blekinge under midsommar för att fira i detta fina hus
Såhär pigga var vi efter att ha dygnat
Såhär fina kan man vara på midsommar
Såg mest ut såhär på mina ego bilder
Snipp snapp snut där var juni slut.

Kommentarer
Postat av: shalliballi

ouf vilka fina och mysiga bilder, åh får mej att sakna dig ännu mer ju!

2012-01-09 @ 21:57:34
URL: http://likefishinthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0