I Love Us

Var på stan en sväng med den här tjejen igår. Hon är så himla bra.Och snygg.Vi hittade nya vänner och pratade om taxar.Hon bor så attans fint.
 
Åt potatisbullar med lingonsylt och "BÄJKON" såklart. Och tittade på världens finaste och bästa film: 500 Days of Summer.
Cyklade sedan hem i min ensamhet. Varje gång jag cyklar över bron slås jag av hur fint det är om nätterna. Ibland funderar jag på om man helt skulle vända på dygnet, leva på natten som om den vore dag. Man har ju nästan alltid det som mysigast och bäst på natten, så varför inte?

Kommentarer
Postat av: Tildaesther

åh men så mysigt det ser ut! kramar

2012-07-18 @ 01:23:20
URL: http://tildaesther.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0